Är en virkamatör som hela tiden tar nya steg och letar mig ut i djungeln av mönster på mössor, sjalar, filtar... allt som finns därute! Är beroende av virkning.
Lägg därtill att pyssla om gamla saker så att de blir till mina egna. Springer ofta på loppis och second hand för att fynda.
Här nedan finner ni en salig blandning av allt!

tisdag 7 april 2015

Jag har fått många frågor och undringar om jag inte ska börja ta beställningar och ha mitt virkade som en sidosyssla. Men njäe... För det första är jag inte duktig nog att göra felfria saker som kan säljas och för det andra så är detta min avkoppling. Men om någon vill så gör jag jättegärna saker till folk som beställa mig men man får då ha vetskapen om att det är handgjort och ser då ut så efter det och att det kan ta tid, för jag gör det i min takt. Om virkningen skulle bli ett tvång så tappar det all njutning för mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar